maandag 7 december 2015

Afvallen Zonder Honger


Als je al een paar keer een dieet hebt gevolgd om af te vallen, dan zul je vast wel bekend zijn met het hongergevoel dat je kunt krijgen bij sommige van deze diëten. Ook al weet je dat je een aantal kilo´s kwijt moet, je wilt eigenlijk niet weer aan een dieet beginnen om niet te hoeven afzien.

Vooral als je een dieet gaat volgen dat vooral de hoeveelheid eten en calorieën drastisch verminderd,
afvallen zonder honger
kan het nogal eens voorkomen dat je een groot gedeelte van de dag hongerig bent, en dat werkt natuurlijk niet om gedurende langere tijd het dieet schema te volgen dat je zal helpen af te vallen.

Wat kun je doen om zonder honger een dieet te volgen en dus langer gemotiveerd blijft om je streefgewicht te halen, kan je echt afvallen zonder honger? 
Vooral het eten van eiwitrijk voedsel en complexe koolhydraten zoals groentes, kan je helpen om je honger te verminderen, omdat je lichaam er langer over doet om alle voedingsstoffen om te zetten in energie. 

Dit betekent dat je gedurende langere tijd je lichaam voedt.Probeer zoveel mogelijk suikers en simpele koolhydraten te vermijden, die zorgen voor een sterke stijging in insuline waardoor je sneller honger krijgt en je al snel na het eten een dip krijgt, het zogenaamde energie tekort. Je kan het honger gevoel tegen gaan met het drinken van water, en het is dan ook heel belangrijk genoeg water te drinken gedurende de dag. 

Als je je toch een beetje slapjes gaat voelen, kan je een kopje drinkbouillon nemen zodat je een hartige drank hebt, zonder veel calorieën. Zorg dat je een eetpatroon aanneemt waar je je lekker bij voelt. Het wordt vaak gezegd dat je beter vele kleine maaltijden kan eten dan een paar grote, maar zolang je het ontbijt niet overslaat, kun je het beste het schema aannemen dat goed voor jou voelt.

Het in huis hebben van gezonde tussendoortjes is ook een goed idee, zoals bijvoorbeeld komkommer, sla, stukjes bloemkool, kleine tomaatjes, selderij stengels etc, maar je kan bijvoorbeeld ook denken aan een gekookt ei, een halve avocado, rauwkostsalade, een rolletje ham of rosbief of een stukje gebraden kip om een snelle trek in te tomen. 

Al deze tips kunnen je helpen een gelijkmatiger eetpatroon aan te nemen waardoor je beetje bij beetje af zult gaan vallen, maar er zijn ook andere manieren die je kunnen helpen om af te vallen zonder hongergevoel.

De zogenaamde eetlustremmers zijn hier een goed voorbeeld van, door een aantal pillen per dag in te nemen volgens de gebruiksaanwijzing, kun je al gauw honderden calorieën per dag gaan minderen, zonder dat je heel de tijd hongerig bent, dat werkt natuurlijk perfect voor je dieet, en je kan met het juiste dieet zelfs wel 5 kilo in een week af vallen, zonder daar al te veel moeite voor te hoeven doen.

Als je graag wilt weten welke eetlustremmer je het beste kunt nemen, kijk dan hier voor een kwaliteit afslank hulpmiddel dat niet alleen je eetlust remt maar ook nog eens zorgt dat je lichaam niet al het vet uit je eten opneemt en direct op je billen en buik plaatst!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen